АХАТ бөлімі:мемлекеттік қызмет
АХАТ бөлімі мемлекеттік қызметтерді «Неке /ерлі-зайыптылық/ және отбасы» туралы Кодексі және «Азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеуді ұйымдастыру, азаматтық хал актілерінің жазбаларына өзгерістер енгізу, қалпына келтіру, күшін жою қағидалары» ҚР ӘМ №64 28.05.2020 жылы бұйрығымен бекітілген ережесін басшылыққа ала отырып атқарады.
Тіркеуші органдар, яғни АХАТ бөлімі төмендегідей қызметтерді көрсетеді:
- Тууды, қайтыс болуды, неке /ерлі-зайыптылықты/ қию және бұзуды, атын, әкесінің атын, тегін ауыстыруды мемлекеттік тіркеуді жүргізеді;
- Азаматтық хал актілері жазбаларын өзгертеді, толықтырады, оның ішінде әке /ана/ болуды белгілеу, ұл /қыз/ бала асырап алу кезінде түзетеді, жазбаларды қалпына келтіреді және жояды;
- Бастапқы және қайталама куәліктерді, анықтамаларды, азаматтық хал актілерінің көшірмелерін береді;
- Азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу кітаптарының және куәлік бланкілерінің сақталуын қамтамасыз етеді;
Баланың тууын мемлекеттік тіркеу:
Баланың тууын мемлекеттік тіркеуге негіз болып табылатын құжат; туу туралы медициналық куәлік немесе туу фактісін анықтау туралы сот шешімі;
Қазақстан Республикасынан тыс жерде дүниеге келген кәмелетке толмаған баланың тууын мемлекеттік тіркеу ата-анасының немесе олардың біреуінің қалауы бойынша шетелдік тіркеуші органдарда тіркелгеніне қарамастан Қазақстан Республикасының аумағындағы кез келген тіркеуші органында келесі құжаттардың бірін ұсынған кезде жүргізілуі мүмкін:
- Туу туралы куәліктің түпнұсқасы;
- Туу туралы акті жазбасының көшірмелері;
- Туу туралы медициналық куәліктің түпнұсқасы;
«Азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы қайталама куәліктерді және анықтамаларды беру» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде:
- Мемлекеттік корпорация арқылы;
- Портал арқылы жүзеге асырылады;
Бастапқы куәлік жоғалған немесе пайдалануға жарамсыз болған жағдайда, өзгерістер, түзетулер, толықтырулар енгізілген жағдайда қайталама куәліктер беріледі;
Қазақстан Республикасының аумағында азаматтық хал актілерін тіркеу кезінде азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайталама куәліктерін және анықтамалар беру – 3 жұмыс күні; Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері: қайталама куәліктер үшін – 1АЕК, анықтамалар – 0,3 АЕК;
Қайтыс болуды мемлекеттік тіркеу жайлы мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері:
- Мемлекеттік қызметті көрсетуші арқылы;
- Қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың ЖАО, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері;
- Мемлекеттік корпорация арқылы;
- Портал арқылы жүзеге асырылады;
Қажетті құжаттар:
- Қайтыс болуды мемлекеттік тіркеу өтініші;
- Медициналық ұйым берген қайтыс болуы туралы белгіленген нысандағы құжат туралы мәліметтер;
- Қайтыс болған адамның жеке куәлігі;
- Қызметті алушының өкілі жүгінген жағдайда нотариалды куәландырылған сенімхат;
- Сот шешімі негізінде тіркелген жағдайда – қайтыс болу фактісін анықтау туралы немесе адамды қайтыс болды деп жариялау туралы заңды күшіне енген сот шешімі;
- Қажет болған жағдайда жақын туыстығын растайтын құжат.
Б. БОЛАТОВА,
АХАТ бөлімінің бас маманы